miercuri, 28 iulie 2010

Hello, my new friends!

Well, nu voi incepe asa cum ar trebui, prezentandu-ma, ci pur si simplu enumerand motivele din cauza carora am ajuns la concluzia ca ar trebui sa fac un blog.

In primul rand nu va fi un blog care sa aiba ca tema doar un singur subiect; de asta am si evitat sa dau un nume care sa restranga aria acestora. Vreau sa fie un blog care sa adune multeee :)))[de la make-up, filme, masini, chestii de viata etc.].

Apoi, imi doresc sa cunosc cat mai mult personalitatile fetelor/baietilor care vor accesa acest blog. Traim intr-o diversitate de caractere si consider necesar sa ma raportez cateodata la cei care au mai multa experienta, sau pur si simplu sunt very smart.

In al treilea rand- imi place sa scriu, pur si simplu. Sunt genul de fata care intotdeauna pune pe hartie inainte de a lua decizie. Sa fie bine...sa fie rau?

Nu stiu...Dar voi afla...:D

Multumesc pentru faptul ca ati avut rabdarea sa cititi...si urati-mi Baftttttttttttaaaaaaaaaaaaaaa!


:D

8 comentarii:

Chat session:D